Pentru orice schimb produsele trebuie sa fie nepurtate, sa nu aiba mirosuri improprii si sa fie trimise in ambalajul original.

Costurile de transport pentru schimbarea sau returnarea produselor sunt suportate de catre cumparator!

Singurul caz in care clientul nu este nevoit sa plateasca nicio taxa de retur sau transport apare atunci cand produsul prezinta un defect de fabricatie sau nu a fost cel comandat de client. In acest caz ne asumam toata raspunderea si operam schimbarea produsului sau returnarea banilor in mod gratuit.

Returnarea Produselor

In cazul in care nu sunteti multumit de produsul achizitionat il puteti returna in termen de 14 zile, in conformitate cu prevederile Ordonantei nr. 130 / 2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. Clientul poate denunta unilateral contractul fara a invoca un motiv in termen de 14 zile cf. ord. 130/2000 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, numai in scris si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 14 zile, numai daca acesta este in conditii perfecte, sa fie nepurtate, sa nu aiba mirosuri improprii si sa fie trimise in ambalajul original.

Returul se face cu ramburs zero. Nu acceptam colete cu ramburs, deoarece trebuie sa verificam continutul. De asemenea nu acceptam colete cu plata transportului la noi. Coletele care nu respecta aceste conditii vor fi refuzate.

Prin însăşi natura lor, anumite produse nu pot fi returnate comerciantului. Aceste produse sunt costumele de baie, lenjeria intima si sosetele.